تناسب اندام با استفاده از وزن بدن

 

چمباته زدن همانند دراز کردن پاها ،  حرکات مشابه اینچنینی ، ورزش هایی برای پاها است .این تمرین ، تناسب اندام با ورزش کمتر است و بیشتر مناسب افرادی می باشد که زانوی آنها مشکل دارد.

هدف از این تمرین تقویت همسترینگ و دیگر ماهیچه های این منطقه است و  همچنین ماهیچه های شکم و کمر شما را از آنجایی که منجر به تعادل بیشتر شما می شوند تحت تاثیر قرار می دهد.

 

 

 

در زیر این تمرین تناسب اندام را به شما آموزش میدهیم :

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 

مرحله اول: بایستید (پاها را به اندازه عرض لگن از هم باز نمایید و در همان حال کمی خمیده نمایید ) و کمر خود را صاف نگه دارید و دستهای خود را به کمر و بالای باسن نگه دارید.

 

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 

مرحله دوم: کمی به جلو خم شوید. زانوها را بیشتر خم کرده و قسمت بالای بدن خود را کمی پایین بیاورید. مطمئن شوید که پاشنه های شما روی زمین ثابت باشد

 

 

 

مطالب مرتبط:

  1. راهنمای استفاده از تردمیل
  2. ورزشهایی برای تقویت زانو
  3. حرکاتی برای تقویت عضلات ران + تصویر
  4. جنیفر لوپز برای تناسب اندامش چه اسراری دارد؟
  5. چه نوع عینک آفتابی استفاده کنیم؟
  6. درگذشت بازیگر و سرشناس‌ترین چهره زیبایی اندام ایران
  7. تراول زندی در جیب مظلومی+عکس



آبان ۲۲م, ۱۳۹۱ | بازدید : 1,635 views | دسته: موضوعات، ورزش
برچسب ها: ، ، ، ، ، ، ، ،

mail


جدیدترین گالری عکس ها
















افزودن نظر:



خوراک سایت