Don't sit idle. You may wish to have a back out plan in case this happens. After all, chances are many of your exes didn't share your exact tastes, and nine times out of 10, it isn't why you two broke up. Explain a couple, or one, of valid reasons why you don't like sex. Don't refer to her. Let's be realistic here. Do not try this if you are still 18! You shouldn't do this offline either, of course, but the temptation to fantasize Free Dating Site can be even greater when you've met someone online. This closes you off and makes you look unapproachable. A blazer comes off as professional and therefore less playful, she explains. After a few months together, you can surprise him with high heels and that cute black dress ;). If you get to know her, she will also get to know you as, hopefully, a nice and pleasant person. Don't beg! Men are so visual, they don't read your entire profile. If you talk to her, you will increase the chance of getting her number much faster. When getting ready to go on that first date there are many things to consider. مادران در دوران شيردهي چه غذاهایی بخورند؟ | بخش سرگرمی و تفریحی سایت فوردانلودز

مادران در دوران شیردهی چه غذاهایی بخورند؟

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

برای زنان باردار همیشه محدودیت های غذایی وجود دارد و آن ها باید در طی دوران بارداری از خوردن برخی مواد غذایی پرهیز کنند.
بعد از زایمان، مادران در دوران شیردهی به سر می برند. بسیاری تصور می کنند که دیگر رژیم غذایی محدود تمام شده، اما در واقع برخی از محدودیت ها برای مادران شیرده وجود دارد.

پنیر:

برخی از پنیرها که غیر پاستوریزه هستند و مقدار زیادی باکتری لیستریا دارند در دوران بارداری جز خوراکی های ممنوع محسوب می شوند. اما در دوران شیردهی مادر مجاز به مصرف آن است زیرا این باکتری امکان راه یابی به شیر مادر و سپس انتقال به نوزاد را ندارد.

بادام زمینی: 

بسیاری از متخصصان تغذیه و سلامت معتقدند، مادرانی که سابقه آلرژی و حساسیت به بادام زمینی را در خود و یا خویشاوندان خود دارند، بهتر است در طول دوران شیردهی مصرف نکنند.

الکل : 

توصیه می شود در دوران شیردهی مادران از مصرف الکل پرهیز کنند.

کافئین: 

کافئین ممکن است موجب اختلال در الگوی و روند خواب نوزاد شود. اما اگر مادران برای رفع خستگی به قهوه و چای نیاز ضروری دارند می توانند بعد از شیر دادن به نوزاد خود از این نوشیدنی ها استفاده کنند تا مقدار کمتری از کافئین وارد شیر مادر شود. متخصصان توصیه می کنند که حتما میزان مصرف قهوه در مادران باید کاهش پیدا کند و همچنین قهوه هر چه سبک تر باشد برای سلامت نوزاد بهتر است. البته در دوران شیردهی مادران میل بیشتری به چای و قهوه نشان می دهند که باید آگاه باشند هر میزان بیشتر از این نوشیدنی ها استفاده کنند، خواب نوزاد بیشتر دچار اختلال می شود.

ماهی: 

توصیه می شود مادران در این دوران از مصرف برخی از ماهی ها مثل کوسه ماهی و اره ماهی ( که در واقع کمتر در سبد غذایی مردم دیده می شود) پرهیز کنند، زیرا این ماهی ها حاوی مقدار زیادی جیوه هستند. همچنین مادران نباید بیشتر از دو بار در هفته ماه های چرب مثل قزل آلا، اسقومری، ساردین و تن ماهی تازه مصرف کنند.

رژیم را برای فردا بگذارید: 

مادران نباید در دوران شیردهی به فکر کم کردن وزن خود باشند و نباید به فکر کم کردن میزان غذای خود باشند. شاید برای خیلی از مادران اینکه وضعیت جسمی آن ها از دوران بارداری به بعد خیلی تغییر نکرده ناراحت باشند و بخواهند رژیم های غذایی محدود داشته باشند، اما دوران شیردهی برای این کار مناسب نیست زیرا که مادر باید انرژی کافی داشته باشد.
هر مادر شیرده در روز نیاز به ۱۸۰۰ کالری دارد تا بتواند شیر کافی تولید کند. اگر مادری در ماه بیش از ۰٫۵ تا ۲ کیلوگرم وزن کم می کند، این به این معنی است که تغذیه مناسب و کافی ندارد. البته باید توجه داشت که برخی از مادران در دوران بارداری دچار اضافه وزن شدید می شوند که در این افراد کم کردن وزن بین ۳ و حتی ۴ کیلوگرم در ماه نیز طبیعی است و به تولید شیر آن ها لطمه ای وارد نخواهد شد. اما باید حتما توجه داشت که این دوران، زمانی نیست که مادر بخواهد رژیم سخت برای کاهش وزن داشته باشد.

انرژی خود را در بالاترین سطح نگه دارید: 

مواد غذایی کلسیم دار مانند شیر، پنیر، ماست و بستنی با کیفیت به مادران توصیه می شود. حتما مادران در این دوران باید شیر و آب بنوشند . و پروتئین مورد نیاز خود را باید با مصرف گوشت قرمز، سفید، تخم مرغ، حبوبات و خشکبار و گردو تامین کنند. همچنین کربوهیدرات ها مانند برنج، پاستا، نان و سیب زمینی هم می توانند کمک کنند تا انرژی بدن مادر در سطح بالایی باقی بماند. و مادران باید مثل همیشه بسقابی از سبزیجات در روز مصرف کنند . شاید بسیاری از شما تصور کنید که میزان غذای سفارش شده برای مصرف زیاد است، اما باید بدانید که برای تولید شیر و نگه داشتن انرژی در سطح بالا بدن شما به این مواد غذایی احتیاج دارد.

منبع : نی نی سایت

بیشتر ببینید.






آذر ۲۸م, ۱۳۹۱ | بازدید : 3,710 | دسته: بارداری و بچه داری، موضوعات، پزشکی و سلامت
برچسب ها: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

mail


جدیدترین گالری عکس ها
















افزودن نظر:



خوراک سایت

Viagra Cialis Levitra Kamagra tretinoin cream accutane buy viagra